loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 420 نظرات (0)

جواد خیابانی با حضور در برنامه صفر صفر که توسط رضا رشیدپور اجرا می شود در پاسخ به سوالات چالش برانگیز وی پاسخ های جالبی را به زبان آورد.

گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی و ادعای جالب وی در سیاست

رضا رشیدپور و جواد خیابانی در یازدهمین برنامه صفر صفر

مهمان شب گذشته رضا رشیدپور در برنامه صفر صفر ، جواد خیابانی گزارشگر برنامه های فوتبالی بود که در انتخاب مجلس شورای شهر نیز کاندیدا شده و پس از مدتی انصراف خود را اعلام کرد.وی با حضور خود در این برنامه حرفهای تازه ای به زبان آورد.

رضا رشیدپور در این برنامه سوالات مختلفی از خیابانی پرسید. او درباره اشتباهاتش در گزارشگری گفت: «اشتباهاتی که من در گزارش هایم دارم را همه بچه های گزارشگر دارند. اشتباهات من نه کمتر، نه بیشتر از بقیه است. از اینکه مردم به اشتباهاتم می خندند کیف می کنم. خیلی از اشتباهاتم که در سایت ها آمده، درست نیست.»

رضا رشیدپور و جواد خیابانی ، رضا رشیدپور و جواد خیابانی ، برنامه صفر صفر

خیابانی درباره یکی از سوژه های معروفش که البته در این یکی واقعا اشتباه نکرده بود، گفت: «در گزارش بازی استقلال وپرسپولیس، یک جوری گزارش بازی من را تدوین کرده بودند که انگار به محمد نصرتی گفته بودم کثافت ولی کلمه کثافت نبود و واژه «که انصافا» بود. به خاک مادرم از اینکه باعث خوشحالی و خنده مردم می شوم راضی ام. از اینکه جوک برایم می سازند ناراضی نیستم.»

ماجرای کاندید شدن جواد خیابانی

رضا رشیدپور از او درباره ثبت نامش برای نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرسید و به او گفت که ما مجری ها نباید وارد عرصه سیاست بشویم چون شهرت ما از جای دیگری آمده است. اما خیابانی در جواب گفت: «مگر بد است آدم دلش به خاطر شهر و مردمش بسوزد؟ من می توانستم و می توانم اتوبان تهران - کرج را دو طبقه کنم. چرا از راه مجلس می شود میلیاردر و تیلیاردر شد، ولی نمی توان اتوبان دو طبقه ساخت؟ خیلی از فوتبالیست های دنیا رئیس فدراسیون فوتبال کشورشان هستند. آرنولد چه کاره شد؟ فرماندار. ریگان چه کاره بود؟ بازیگر بود. چرا من نه؟ چرا تو نه؟ یک گروهی از ورزشکاران رفتند در مجامع سیاسی خوب کار کردند، من چرا نتوانم؟»

رشیدپور به او گفت که قبول ندارد ورزشکاران و هنرمندان در عرصه سیاست موفق بوده اند که خیابانی گفت: «رسول خادم ماه بود. رسول خادم به شهر خدمت می کرد. سیاستمداران چرا می آیند توی ورزش؟ اگر یک فیلسوف، تار بزند گناه کرده؟ اگر یک تار زن، فیلسوف شود گناه کرده؟ یک گزارشگر گناه می کند برود نماینده مجلس شود؟»

رضا رشیدپور در پاسخ به این سوالات گفت: «بله، گزارشگر گناه می کند اگر نماینده مجلس شود.» که خیابانی در جواب گفت: «کفشت را در بیاور بزن توی سرم!»
خیابانی ادامه داد: «من می توانم برای مردم کار کنم. من می خواستم در شهر خودم رستوران هایی راه بیندازم که هر کسی گشنه اش می شود برود غذا بخورد و کسی به او کاری نداشته باشد. سه نفر از آقایان دارایی شان آن قدر زیاد است که اگر 20 میلیون خانواده داشته باشیم، این سه نفر می توانند به هر خانواده ایرانی 100 میلیون تومان وام بدهند. در تبریز گدا توی خیابان نمی بینی. چرا؟ مردم خودشان خود جوش این کار را می کنند. من که می توانم این کار را بکنم چرا نکنم؟ احساس می کنم می توانم در مجلس بروم و داد بزنم. حنجره اش را هم دارم. بگویم آقای رئیس جمهور این اتوبان تهران - کرج طرح ملی است.»

خیابانی همچنین درباره بعضی از اشتباهاتش مثل نشناختن منصور پورحیدری و اشتباه گفتن اسم برانکو ایوانکوویچ گفت: «من منصور پورحیدری را نمی شناسم؟ مگر گفتم اشتباه نمی کنم؟ آن روز اینترنت من قطع بود و نتوانستم قبل از بازی خبرها را چک کنم. اشتباه کردم. ببخشید. غلط کردم. بزنید من را. درباره کلمه ایرانکوویچ هم طنز ساختم. من حق ندارم طنز بسازم؟ به خدا اشتباه نکردم اسمش را که گفتم ایرانکوویچ.»

خیابانی درباره عادل فردوسی پور هم گفت: «من از عادل تست مجری گری گرفتم. ورود عادل فردوسی پور به تلویزیون با تست من بوده است. به عادل گفتم سعی نکن جواد خیابانی بشوی. سعی کن عادل فردوسی پور بشوی.» او در پایان گفت: «تا وقتی این حنجره هست، گزارشگر هستم.»

کلیپ گفتگوی جواد خیابانی در برنامه صفر صفر 

 

گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی و ادعای جالب وی در سیاست

 
منبع : خبرآنلاین-/ف  
 
 
 
 
 
 
دانلود مصاحبه رشیدپور با جواد خیابانی صفر صفر
www.khademnews.com › اخبار
۱۱ ساعت پیش - دانلود مصاحبه رشیدپور با جواد خیابانی صفر صفر فیلم و شرح مصاحبه جنجالی رضا رشیدپور با جواد خیابانی نام برنامه: صفر صفر مجری: رضا ...
گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی - پندار
pendar.news/2016/03/گفتگوی-رضا-رشیدپور-با-جواد-خیابانی/
۱۲ ساعت پیش - جواد خیابانی با حضور در برنامه گفت هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو. رضا رشیدپور ... جواد خیابانی پشت صحنه برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشیدپور.
دانلود ویدیو مصاحبه برنامه صفر صفر با جواد خیابانی - ملودی ...
www.melodyfars.ir/39625/download-mosahebe-sefr-sefr-javad-khiabani/
۱۲ ساعت پیش - دانلود ویدیو مصاحبه برنامه صفر صفر با جواد خیابانی و اجرای رضا رشیدپور با لینک مستقیم و کیفیت عالی همراه با پخش آنلاین با دو کیفیت بالا ...
گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی و ادعای جالب وی در ...
www.javuni.ir/news/66821
۱۸ دقیقه پیش - جواد خیابانی با حضور در برنامه صفر صفر که توسط رضا رشیدپور اجرا می شود در پاسخ به سوالات چالش برانگیز وی پاسخ های جالبی را به زبان آورد.
دانلود مصاحبه رضا رشیدپور با جواد خیابانی در صفر صفر ...
dezfun.com › مجله دانلود › فیلم
۳۳ دقیقه پیش - دانلود فیلم مصاحبه رضا رشیدپور با جواد خیابانی در برنامه صفر صفر که جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید پور بود و حرف‌ ...
گفتگو جذاب و پرحاشیه رضا رشیدپور با جواد خیابانی + فیلم
www.ghatreh.com/.../گفتگو-جذاب-پرحاشیه-رضا-رشیدپور-جواد-خیابان...
۱۰ دقیقه پیش - جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشیدپور بود و حرف هایی تازه به زبان آورد. -کلید واژه ها: جواد خیاØ.
بالاترین: ویدئوی کامل گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی
https://www.balatarin.com/permlink/2016/3/30/4141191
۱۰ ساعت پیش - ویدئوی کامل گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی ... این ویدئو امشب از شبکه ۳ در برنامه رضا رشیدپور پخش شده است. bookistan; در ورزش ...
بالاترین: شرح کامل گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی
https://www.balatarin.com/permlink/2016/3/30/4141135
۱۱ ساعت پیش - جواد خیابانی در این برنامه که دقایقی پیش به پایان رسید درباره انتخابات، فوتبال، سیاست و همه جوک‌هایی که برایش می‌سازند سخن گفت. متن کامل ...
خياباني در صفر: صفر
himalia98.rozblog.com/post/123
9 ساعت قبل ... دانلود ویدیو مصاحبه برنامه صفر صفر با جواد خیابانی و اجرای رضا رشیدپور با لینک مستقیم و کیفیت عالی همراه با پخش آنلاین با دو کیفیت بالا .
گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی - روتوس
www.rotos.ir/گفتگوی-رضا-رشیدپور-با-جواد-خیابانی/
۹ ساعت پیش - جواد خیابانی با حضور در برنامه گفت هر چه می خواهد دل تنگت بگو. رضا رشیدپور در برنامه صفر صفر که امشب ۱۱ فروردین (ساعت اول ۱۲ فروردین) ...

دانلود برنامه صفر صفر قسمت ۱۱ یازدهم با حضور جواد خیابانی ...
www.rotos.ir/دانلود-برنامه-صفر-صفر-قسمت-۱۱-یازدهم-ب-2/
دانلود رایگان قسمت ۱۱ یازدهم جواد خیابانی برنامه صفر صفر ... داستان : برنامه جنجالی و گفتگوی صریح با مهمانان به نام «صفر صفر» که با اجرای رضا رشیدپور روی ...
گفتگو جذاب و پرحاشیه رضا رشیدپور با جواد خیابانی + فیلم
https://www.mizanonline.ir/fa/news/154175
۱۷ دقیقه پیش - جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشیدپور بود و حرف‌هایی تازه به زبان آورد.
دانلود برنامه صفر صفر قسمت 11 یازدهم با حضور جواد خیابانی ...
www.neginjonoub.ir › صوت و فیلم › برنامه تلویزیونی
۳ ساعت پیش - خلاصه داستان : برنامه جنجالی و گفتگوی صریح با مهمانان به نام «صفر صفر» که با اجرای ... قسمتی از مصاحبه رضا رشیدپور با جواد خیابانی عزیز :.
شبی که جواد خیابانی مردم ایران را خنداند/ نگفتم کثافت محمد ...
boyernews.com/186747/شبی-که-جواد-خیابانی-مردم-ایران-را-خندان/
۱۱ ساعت پیش - گروه فرهنگی – برنامه «صفر صفر» که با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن ... با این جمله اشاره ای داشت به بازی ایران استرالیا و اجرای جواد خیابانی.
آغاز گفتگوهای صریح رشیدپور | اخبار شیروان
0585.ir/آغاز-گفتگوهای-صریح-رشیدپور/
۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش اخبار شیروان به نقل از بولتن نیوز، رضا رشیدپور که صبح روز اول فروردین ماه ... مهمان برنامه «صفر صفر» در شب اول امین تارخ بود و شب گذشته دوم فروردین که ... رشیدپور که پیش از این با یک برنامه اینترنتی به گفتگویی صریح و شفاف با .... گفتگوی خواندنی و جذاب با جواد خیابانی گزارشگر فوتبال.
دمادم | ایده‌ها و طرح‌های جالب و عجیب جواد خیابانی در تاک شوی زنده ...
damadam.ir/.../اخبار...جواد-خیابانی...اتوبان.../2059961
۷ ساعت پیش - جواد خیابانی گزارشگر فوتبال در بخشی از گفتگو با رضا رشیدپور در برنامه "صفر صفر" ادعای جالب و در عین حال عجیبی را درباره وجود سه ...
جواد خیابانی: اگر می رفتم مجلس داد می‌زدم و اتوبان تهران–کرج ...
bourse24.ir/news.php?id=129940
جواد خیابانی: اگر می رفتم مجلس داد می‌زدم و اتوبان تهران–کرج را دو طبقه می کردمکد خبر: LU1USTVPVFF3. جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید پور ...
رضا رشیدپور - . تمام تلاشم را می کنم که شرمنده نگاه مهربان ...
pelan.tv/Show/527948/reza-rashidpour/رضا-رشیدپور
امیدوارم گفتگو با جواد خیابانی عزیز را پسندیده باشید ... ... رضا رشیدپور . ... بهتره به جای برنامه ی صبحگاهی که بیننده ی کمی داره برنامه ی صفر صفر رو ادامه بدین.
جواد خیابانی: سازنده "دابسمش" های من باید "اسکار" بگیرد
noandish.com/fa/.../جواد-خیابانی-سازنده-دابسمش-های-من-باید-اسکار-بگ...
رضا رشیدپور در برنامه صفر صفر که شب گذشته، ۱۱ فروردین از شبکه سه ... به گزارش ایسکانیوز، جواد خیابانی با اشاره به برنامه نود و توانایی عادل فردوسی پور در ...
سوپر اینستار - رضا رشیدپور : . تمام تلاشم را می کنم که ... - ...
superinstar.ir/photos/view/307602/
امیدوارم گفتگو با جواد خیابانی عزیز را پسندیده باشید ... دیگر عکسهای ... بهتره به جای برنامه ی صبحگاهی که بیننده ی کمی داره برنامه ی صفر صفر رو ادامه بدین.

صفحه 3 از حدود ۴۳٬۲۰۰ نتیجه (۰٫۲۸ ثانیه) 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
خبرگزاری تسنیم - رضا رشیدپور از امشب به شبکه ۳ می‌آید
www.tasnimnews.com/fa/news/1395/01/01/1031465?ref=vista
رضا رشیدپور مجری صداوسیما بعد از هفت سال از امشب قرار است برنامه ای با ... است که با عنوان «صفر صفر» و از اول اردیبهشت ماه هم برنامه ای مجله ای و گفتگو محور در همین شبکه خواهم داشت. ... گفتگوی خواندنی و جذاب با جواد خیابانی گزارشگر فوتبال.
تماشاگر پلاس: سامانه هوشمند اخبار ورزشی
www.tamashagar.com/
ورزش > مدیریت ورزش - جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید پور بود و حرف‌هایی تازه به زبان آورد. هفته‌ای شلوغ در انتظار فدراسیون فوتبال ۱ ساعت ...
خبرآنلاین: چند رسانه‌ای
www.khabaronline.ir/service/multimedia
در برنامه صفر صفر از شبکه سه سیما با اجرای رضا رشیدپور، دو اظهارنظر جمشید مشایخی ... در بخشی از این گفتگو، طناز طباطبایی از بازی در فیلم خشم و هیاهو گفت و ...
جدیدترین جملات شاهکار جواد خیابانی - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/news/جدیدترین-جملات-شاهکار-جواد-خیابانی.html
۳ ساعت پیش - محمد جواد ظریف با دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری آسیا دیدار کرد ... خبرآنلاین: جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید پور بود و حرف ...
گنجه - همه چی و همه جا
iranganje.ir/
جدیدترین جملات شاهکار جواد خیابانی/اگر می رفتم مجلس داد می‌زدم و اتوبان ... مدیریت ورزش - جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید پور بود و حرف‌هایی ...
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - صفحه نخست
90tv.ir/site
ایران 2 - صفر عمان/ طلسم شکنی مقابل عمان با کسب نمره "بیست". سایت رسمی برنامه نود .... گفتگو جذاب و پرحاشیه رضا رشیدپور با جواد خیابانی · ویدئو های بیشتر ...
ورژن داخلی برنامه تخت گاز بی بی سی- برنامه صفر تا صد ...
ویدیو برای گفتگوی رضا رشیدپور با جواد خیابانی در برنامه صفر صفر▶ 42:46
https://www.youtube.com/watch?v=I_cSVwLAtfo
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطIranianTVChannel
ورژن داخلی برنامه تخت گاز بی بی سی- برنامه دیدنی صفر تا صد - شبکه ... گفتگوی جنجالی رضا رشیدپور با محمد جواد ظریف DID DAR SHAB ...
اخبار پارسیک - جواد خیابانی: سازنده "دابسمش" های من باید ...
news.parseek.ir/Url/?id=12235605
رضا رشیدپور در برنامه صفر صفر که شب گذشته، ۱۱ فروردین از شبکه سه ... به گزارش ایسکانیوز، جواد خیابانی با اشاره به برنامه نود و توانایی عادل فردوسی پور در ...
شبی که جواد خیابانی مردم ایران را خنداند/ نگفتم کثافت محمد ...
tnews.ir/news/53ce60014235.html
۱۱ ساعت پیش - پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) : گروه فرهنگی – برنامه «صفر صفر» که با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه سیما می رود، ...
گفتگوی رضا رشیدپور با داریوش فرضیایی در برنامه صفر ...
www.khabarnewss.ir/.../گفتگوی-رضا-رشیدپور-با-داریوش-فرضیایی...
۴ روز پیش - دلیل…,گفتگوی رضا رشیدپور با داریوش فرضیایی در برنامه صفر صفر,|جدیدترین اخبار ... رضا رشیدپور در برنامه صفر صفر ، دلیل ازدواج نکردن داریوش فرضیایی ، ازدواج داریوش فرضیایی ..... جوکهای باحال و خنده دار عید نوروز 95
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 875
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,185
  • بازدید ماه : 2,185
  • بازدید سال : 132,300
  • بازدید کلی : 8,099,735